Nábytok rýchlo za výhodné ceny

Menu

Nákup na splátky

Nákup na splátky cez Quatro je dostupný pre objednávky v celkovej hodnote nad 100 €.

Po záväznom odoslaní objednávky v e-shope budete automaticky presmerovaní do online žiadosti o nákup na splátky cez Quatro, ktorá pozostáva zo 6 jednoduchých krokov:

 

Postup nákupu na splátky cez Quatro (online)

  1. Podmienky splácania
    Zvolíte si výšku akontácie, výšku splátky alebo dĺžku splácania.

  2. Osobné údaje
    Vyplníte základné osobné údaje – meno, adresa, kontakt a pod.

  3. Údaje o príjme

    • Vyplníte informácie o svojom príjme (zamestnanec, SZČO, dôchodca)

    • Zamestnanec: Quatro si príjem môže overiť cez Sociálnu poisťovňu

    • Dôchodca: príjem z dôchodku si Quatro často overí automaticky cez Sociálnu poisťovňu

    • Ak overenie nie je možné, budete vyzvaný na doloženie potvrdenia o príjme, výpisu z účtu alebo výmeru dôchodku

  4. Identifikácia klienta

    • Ak ste klientom VÚB banky alebo ste už niekedy nakupovali cez Quatro, identifikujete sa prihlásením do VÚB Nonstop Bankingu.

    • Ak ste nový klient, identifikujete sa jednorazovou platbou 0,01 € z účtu vedeného na vaše meno a priložením dvoch dokladov totožnosti.

  5. Dokumenty a súhlasy
    Nahráte požadované doklady a potvrdíte súhlas so spracovaním osobných údajov a podmienkami zmluvy.

  6. Súhrn
    Skontrolujete zadané údaje a žiadosť potvrdíte SMS kódom, čím ju záväzne odošlete na posúdenie.

 

Čo nasleduje po odoslaní žiadosti:

  • E-mailom budete informovaní o výsledku posúdenia.

  • Ak bude potrebné, budete vyzvaní na doplnenie údajov alebo dokladov.

  • Po schválení žiadosti môžete SMS kódom podpísať zmluvu o nákupe na splátky.

  • Po podpise zmluvy bude e-shop informovaný Quatrom, že môže tovar vyexpedovať.

 

Podmienky na schválenie:

  • Vek minimálne 18 rokov

  • Trvalý pobyt na Slovensku

  • Pravidelný príjem (zamestnanie, dôchodok, živnosť)

  • Bez negatívneho záznamu v registroch

 

Údaje o príjme v online žiadosti Quatro – podľa typu klienta:

 Zamestnanec

  • Názov zamestnávateľa

  • Adresa zamestnávateľa

  • Druh pracovného pomeru (na dobu určitú / neurčitú)

  • Dĺžka trvania pracovného pomeru

  • Výška čistého mesačného príjmu

  • Prípadne ďalšie pravidelné príjmy (napr. odmeny, prídavky...)

Doklady (ak sú vyžiadané): výpisy z účtu, potvrdenie o príjme od zamestnávateľa


Živnostník (SZČO)

  • Druh podnikania / predmet činnosti

  • Doba podnikania

  • Ročný alebo mesačný príjem z podnikania

  • Prípadné iné príjmy (prenájmy, druhá činnosť...)

Doklady (ak sú vyžiadané):

  • Daňové priznanie (posledné ukončené účtovné obdobie)

  • Výpisy z podnikateľského účtu (napr. za posledné 3 mesiace)


Dôchodca

  • Typ dôchodku (starobný, výsluhový, invalidný…)

  • Mesačná výška dôchodku

  • Prípadne iné príjmy (napr. brigáda, prenájom...)

Doklady (ak sú vyžiadané):

  • Výmer dôchodku alebo výpis z účtu s príjmom dôchodku


Poznámka:
Nie vždy je nutné tieto doklady fyzicky dokladať – v mnohých prípadoch si Quatro vie príjem overiť online. Ak budú potrebné, dostanete o tom pokyn e-mailom po odoslaní žiadosti.

 

 

 

  • Nonstop hotline
    0907 579 925, 0948 210 175

     

  • Vlastná doprava zadarmo
    pre objednávky nad 1 000 €
  • Tovar na sklade
    expedujeme do 24 hod.
  • Zákaznícky servis
    a starostlivosť
  • Dodávame produkty
    priamo od overených výrobcov