Ako reklamovať tovar

Postup pri uplatatňovaní reklamácie:

  • zaslať písomnú reklamáciu e-mailom na reklamacie@nabytok-profi.sk, príp. vyplniť a odoslať formulár.
  • presne identifikovať reklamovanú časť alebo reklamovaný diel,podľa montážneho návodu, uviesť presné identifikačné čísla reklamovaných častí, dielov
  • pre rýchlejšie vybavenie reklamácie je nutné, aby kupujúci priložil foto poškodenej časti tovaru
  • doručiť reklamovaný tovar na adresu prevádzkovateľa internetového obchodu
  • zásielky na dobierku nepreberáme, tovar odporúčame pri odosielaní poistiť
  • predložiť dokumenty, ktoré obdržal pri nadobudnutí tovaru (faktúra, doklad o zaplatení, záručný list a pod.)
  • predložiť dokumenty, ktoré obsahoval samotný tovar (montážny návod, návod na použitie)
  • dohodnúť termin doručenia 1 deň vopred na tel. č. 0907/579 925
  • doručenie reklamovaného tovaru je možné len v pracovných dňoch Po - Pi od 9:00 do 15:00 hod
  • prevádzkovateľ rozhodne o rekamácii ihneď
  • pri reklamácii, ktorú treba konzultovať s výrobcom rozhodne do 3 pracovných dní
  • v prípadoch, kde sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie
  • ak sa obhliadka reklamovaného tovaru uskutočnila priamo u kupujúceho, o výsledku bude kupujúci informovaný prostredníctvom reklamačného technika, ktorý obhliadku vykonal
  • po ukončení reklamačného konania, predávajúci telefonicky alebo e-mailom informuje kupujúceho o spôsobe vybavenia reklamácie, zároveň ho vyzve k prevzatiu opraveného, vymeneného tovaru a reklamačného protokolu

E-shop

© 2018 Nábytok Profi - kliknite si na zľavu - dodanie do 3 dní • tvorba eshopu cez UNIobchod, webhosting spoločnosti WEBYGROUP